среда, 25. септембар 2013.

Tacones Lejanos (Outfit post)


Koristim poslednje tople dane i psihički se pripremam za slojevito oblačenje, kapute, jakne i čizme. Jedan deo mene jedva čeka malo osveženje koje bi trebalo da donese jesen, pošto sam ovog leta shvatila da nisam baš toliko tolerantna na vrućine. Ovo doba godine je jako varljivo, te se može desiti da su potrebna i tri presvlačenja u toku jednog dana. Kombinacija koju vam danas predstavljam je fotografisana pre oko dve nedelje.
Odabrala sam vintage haljinicu sa animal printom, nove crvene cipelice koje me asociraju na Penelope Cruz i filmove Pedra Almodovara. Naravno, glavnu ulogu ovog posta dodelila sam svom novom pramenu koji mi se sve više i više dopada, tako da planiram da ga nosim duže vreme.
Da li vam se dopada kombinacija?
Cipele su me asocirale na film "Tacones lejanos" P.Almodovara, te vam ga toplo preporučujem :)
















Outfit:
Haljina - Vintage
Cipele - Radnja "Miss" (Podzemni prolaz, ispod hotela "Ambasador" u Nišu)
Naočare - Orsay
Ph: Marjan Nikolovski

5 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...