среда, 3. април 2013.

It's so fluffy!!! (Outfit post)


Ovo je jedan od mojih omiljenih postova. Napokon smo mrdnuli na drugo mesto za slikanje i bolji rezultati su odmah vidljivi. Park Čair je jedno od najinspirativnijih mesta u Nišu, a ja sam ga tek sada uzela u obzir. Vreme je potpuno poludelo, a promene su se odrazile i na moje zdravlje, pa se sada javljam iz kreveta. Uspela sam čak i da zaglavim u hitnoj pomoći, ali se nadam da će sada sve biti u redu :) 
Na ovu jaknicu jamboliju sam bacila oko još pre 2 godine, u Grčkoj na moru. Tada sam je zaobišla i sve vreme se kajem zbog toga. Onda sam na facebook-u videla da Jelena sa bloga Babytuna prodaje svoju i nisam se dvoumila ni pola sekunde. Sada se ponosno šepuri u mom ormanu :) Tu je takođe i teksas košulja koju sam našla na isti način, preselila se iz Jeleninog u moj orman :) Tražila sam idealnu teksas jaknu svuda, pretražila sve online prodavnice, ali nigde nisam mogla da je nađem. Jelenina je baš takva kakvu sam tražila i već mi je postala omiljeni komad garderobe. Što se tiče tašne, ovde premijerno uvodimo novi model, preklop od satena, a unutrašnjost od pliša. 
Da li vam se dopada moja kombinacija?
This is one of my favorite outfits! I just looooooooooove this jacket, it's so fluffy! Also, there is a new denim shirt, my personal must have for this spring! Do you like this combination?
Outfit:
Jakna/Jacket - ZARA
Košulja/Shirt - Mango
Pantalone/Pants - No name
Čizme/Boots - ZARA
Torba/Bag - Tašnarija
Photos: Marjan Nikolovski


















Za kraj ovog posta, volela bih da vas podsetim da je u toku akcija prikupljanja novca za operaciju male Tijane Ognjanović. Novac za odlazak u Ameriku je obezbeđen, ali je potrebno još da bi se platili troškovi oporavka i svega ostalog što ide uz to. 
Od danas je u funkciji i SMS broj, poruka košta 100 dinara.



16 коментара:

  1. Odlicna kosulja i cizmice !

    www.modnaputovanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasno je od tebe sto nas podsecas na ovu medenu devojcicu , svaka cast , to mi govori sve najlepse o tebi .Stvarno je lepo pomagati drugima , osetiti se covekom .

    ОдговориИзбриши
  3. Torba i cizme- genijalno!


    http://www.ladiesstreet.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Jaknica je fenomenalna!
    Super si ;)

    Svi za Tijanu!

    ОдговориИзбриши
  5. Your outfit is awesome!! I am totally in love with your fur jacket! Think it such an eyecatcher! Your combination with the denim blouse is just perfect!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svidja mi se cela kombinacija, a pogotovo kosulja!

    http://teodoramiljak.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely
    Follow me

    http://joysinani.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...