петак, 26. април 2013.

Instagram post N1!

Koliko sam samo patila za Instagramom dok ga nisam dobila. Uživala sam u fotografijama koje su ljudi kačili na twitter. Obožavam maštovite slike, uhvaćene srećne momente, hranu koja mami vodu na usta... Pre jedno mesec dana dobila sam novi telefon i naravno da je Insta bila prva aplikacija koju sam skinula. Moram da priznam da nisam baš neki talenat, ali uživam u "hvatanju" trenutaka. Osećam da se sve to može postići svakodnevnim brušenjem i učenjem :) Evo prve ture mojih fotografija. 
Na Instagramu sam "anasurdilovic", pa se pratimo :)


Sa mamicom sam išla na ručak u presladak kineski restoran "Shangri-la". Topla preporuka

Fotografija koja je najavila novu Tašnarija kolekciju

Najlepše drvo koje sam u životu videla
I dalje spavam u Disney posteljini...
Moja Sofija <3 br="">
Početkom aprila išla sam sa Marjanom u Skoplje i tamo smo...
...išli na Severinin koncert. Svaki sekund je vredeo. To je bio moj rođendanski poklon :)
Mama, tata i ja šetamo popodne, zdravlje pre svega :)
Neke novosti na Tašnarija stranici :) A tu je i novi ELLE
Za rođendan sam od Make up studija Jelene Đorđević dobila ovu divnu šminku, a od frizerskog salona "Danka" predivne lokne :)
I onda sam to iskoristila za rođendansko fotografisanje sa Marjanom...
Moj moto :D
Dobila sam preslatku narukvicu od Pineapple nakita
Jelena Karakaš sa bloga "Ko ne voli cipele, ne voli ni ljude", otkrila mi je preslatki novi blog http://maliiv.blogspot.com/ i sa njega sam skinula svoj novi wallpaper. Prolećno!
Juče sam sa društvom išla u vikendicu, ona je naš spas kada su vrućine nesnosne :)

5 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...