недеља, 30. децембар 2012.

Statement necklaces

Koji komad nakita najviše volite da nosite? Kod mene je to promenjiva stvar, oduvek sam najviše volela prstenje, ali trenutno su ogrlice moja opsesija. Što krupnije i upadljivije, to bolje. Najjednostavnija košulja, ili majica, čak i džemper, ogromna ogrlica i to je sve što je potrebno. Inspiracija je nepresušna, divnih komada ima svuda, a možete čak i sami da napravite svoju, ukoliko imate talenta za to (ja ga, nažalost, nemam).
What piece of jewelry is your favorite? Rings were always my first choice, but now I'm going for something else, statement necklaces! Here are my favorites!





Anja's runway blog



Frashion by Marina blog








Fashion and style by Vanja M.

summer dresses for women cheap dresses for women long dresses for women

7 коментара:

  1. Imam jedan takvi lancic i zelim ih jos vise !
    Stalno nosim svoju statement ogrlicu i obozavam je :)
    Uljepsa mi svaku kombinaciju !

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam se tako prešla što je nisam uzela letos čim sam je videla... Ali mi je ona roze Zarina možda još i lepša bila, ali ni nju nisam uzela #duplizez

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam prije bila opsjednuta prstenjem, a sad lančićima i ogrlicama. Imam samo jednu baš ono veliku statement ogrlicu. Trebam još :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...