недеља, 9. октобар 2011.

Winter and coats are calling...

Grejanje radi punom parom, ja sam u toploj trenerici, pokrivena još toplijim ćebencetom, ali uzalud. Nije ova hladnoća strašna toliko fizički, koliko se meni mentalno "biva" na nekoj lepoj plaži u kupaćem kostimu. Nikada mi jesen nije ovoliko teško pala. A ona se potrudila da bude baš odvratna i to na samom početku. Guglujem i tražim idealne kaputiće, da bar nešto lepo vidim u ovom vremenu. Evo šta sam odabrala kao najlepše za sada. Ako imate neki zanimljiv predlog, šibnite ga u vidu komentara. :)
I hate autumn! I'm searching for an ideal coat and this is what I like.
H&M









































ZARA







17 коментара:

  1. ynaci yarekla sam se da pre da se smrznem u oversize poncu i dzemperima nego u pocetku oktobra jaknu i kaputic obuci

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam sebi vec kupila kaputic, ovde se sve zacas rasproda. H&M rules!

    ОдговориИзбриши
  3. i ja sam već kupila deseti kaputić a ipak ću još jedan da šijem, šivanje kaputa je meni po najbolja opcija.. mislim da sam u predhodnom postu vidjela nekad ( kad si šila onu divnu suknju) da imaš dobru šnajderku, jer najbolji je kaput kada je custom made.. hvala ti na kmentaru i evo ti i ovdje link :D

    http://www.wholesale-dress.net/lace-flowers-weaving-vamp-short-boots-black-g1368779.html

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam u potrazi za retro crnim, ali nešto mi ne ide, tako da mi ne preostaje ništa drugo nego da mi neko sašije...a ja ne znam dobru šnajderku, pih :/
    Meni je ovaj savršen, samo bih ja sa ruskom kragnom.
    http://static3.modcloth.com/productshots/0052/7302/17520-1.jpg

    Možda previše tražim i izvoljevam :D

    ОдговориИзбриши
  5. Tirkizni kaputic i krem pelerina iz H&M-a! <3

    ОдговориИзбриши
  6. Mozda sam prizeljkivala da zahladni,ali ne ovako..Ovo je novembar!A da,razlicitih kaputa nikad dosta..Ali sam uvek za klasiku.::)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican izbor kaputica, ovaj tirkizni mi je zapeo za oko! Vec me muka hvata kad pomislim na kupovinu kaputa jer imam neku svoju zamisao u glavi a uglavnom ne mogu da nadjem to sto sam zamislila. Izgleda da je i za mene snajderka resenje:D

    ОдговориИзбриши
  8. Ja bas volim jesen i sto je hladno...mozda bi bilo lepse da je ona sarena jesen suncana, ali sta sad!
    odlican izbor kaputica!

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepi su svi kaputici a posebno kroj ovog tirkiznog. Krzneni prsluci su mi takodje lepi ali mi uopste nisu prakticni.

    ОдговориИзбриши
  10. So cute!
    Great selection!
    Kisses
    http://www.lookladymode.com

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam još nabavila kaputić, u potrazi sam za idealnim, ali počela sam bez obzira što je zahladilo uživati u jesenskim jaknica, toplim blejzerima, vestama i šarenim šalovima...super su fotke iz inspiracije...:)

    ОдговориИзбриши
  12. fur rules!:) A moze i neki kaputic u jarkoj boji!:)

    ОдговориИзбриши
  13. uh ovaj tirkiz kaputic je savrsen! ali ja sam skroz nesto u krzno fazonu ove zime :-))

    ОдговориИзбриши
  14. vidjela sam ovaj tirkizni u H&M ali nije mi toliko debel..ali zarini su mi isto odlicno :D

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. uh i ja se bavim
    ja bih ovaj, http://twitpic.com/6w1mwj
    ali opeet gde je tu prakticnost :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...