недеља, 28. август 2011.

Unexpected post!

Planirala sam, kao što sam i rekla, da postavljam morske outfite, ali sada malo skrećem sa kursa. Sinoć sam bila na 18. rođendanu kod moje preslatke kumice i rešila sam da postavim i slike. Nosila sam svoj aparat, koji pravi dobre obične slike, ali preko dana. Ovo je najbolje što sam uspela da izvučem iz njega. A jedan od razloga zašto postavljam ove slike je i taj što mi treba vaša pomoć. Ovu haljinicu sam pozajmila od najbolje drugarica (hvala, Sanjko) i toliko mi se sviđa, da neću moći da se smirim dok ne nađem makar sličnu njoj. Ova je Zarina, iz kolekcije od pre 2 godine. Da li je neko od vas video sličnu i gde? Hvala unapred. Juče sam bila i kod frizera, pa mi je kosa posle 2 meseca sušenja bez fena i prirodnog oblika, ponovo ravna. Napokon je zdrava i sija, jeeee za kosu! :D CMOK!
My plan was to post photos from Greece, but last night I was at a birthday party and I wanted to post those photos. The photos were taken with my camera which is OK for daylight, but not so good for night. This is the best I could do. One of the reasons that I posted this photos is that I need your help. I have borrowed this dress from my best friend and I love it! Have you seen something similar to this dress and where? This one is from Zara, but from the collection of 2009. Thank you in advance! KISS!










































 Outfit:
Haljina/Dress - ZARA
Sandale/Heels - ZARA
Nakit/Jewelry - everything except earrings - Peacocks
Minđuše/Earrings - Bought in Potos

27 коментара:

  1. Prelep ten, Ana! :)) I divno ti stoji crna ;)
    Cipelice mi se mnogo svidjaju, kao i narukvica!

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovako nesto sa nesto vise detalja imas i dalje u Zari na rasprodaji. Bilo je ove (letnje) sezone nesto tako i u Tally Weijlu, a Quiz ti je uvek sigurno odrediste kad su u pitanju haljinice ;)

    ОдговориИзбриши
  4. ima slična u pre-fall mng kolekciji...s tim da ima super detalj (crni, minimalan i sveden) oko dekoltea i na dnu haljine, u vidu trakcice/gume kojom se moze podesiti skupljanje/prosirivanje dekoltea (zvuci ocajno, ali u praksi izgleda super)

    ОдговориИзбриши
  5. Venoma, ja sam u Grckoj u Zari trazila i nisam nasla :( Hvala u svakom slucaju, pogledacu kada budem mogla. Ivana, posto imamo Mango, moracu da vidim. Zvuci stvarno smesno, ali mozda je dobro :) Hvala na komplimentima svima :*

    ОдговориИзбриши
  6. super je haljina, a ako ne pronađeš uvek možeš odneti kod krojačice:)

    ОдговориИзбриши
  7. super ti stoji haljina..moraces kod krojacice,najbolja opcija :)) i super nakit

    ОдговориИзбриши
  8. Super look, svidja mi se kako si upotrebila detalje <3

    ОдговориИзбриши
  9. I moras da kupis takvu haljinu,jer ti super stoji!Ako gdje naletim na slicnu,odmah ti javljam!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  10. Super lookic,sandale su bas slatke,a posebno boja! :D
    XoXo

    ОдговориИзбриши
  11. Ne sija ovdje samo tvoja kosa, sva mi blistas! :)
    Haljinicu imam skoro istu iz Orsay-a i to mi je najzahvalnija stvar koju posjedujem. Kad ne znam sta da obucem... crna cocktail-haljinica i rijesen problem!
    xx,K.

    ОдговориИзбриши
  12. lijepe slikice,pa klasicna basic haljina sasij je,najjdenostavnije!

    ОдговориИзбриши
  13. imas sad i ti sandalice , uhu :) sto se haljine tice, mozda bi bilo najbolje da je sasijes, jer ce ti biti po meri, a sve krojacice znaju kako se rade te top haljinice, nisu teske ... :)

    ОдговориИзбриши
  14. Moja sestra upravo danas ovu haljinu kupila kod nas u Banja Luci, preljepa je a tako jednostavna :)

    ОдговориИзбриши
  15. ja imam slicnu hALJINICU IZ h&m-A, ALI TO NE POMAZE, ZNAM...:)

    ОдговориИзбриши
  16. predivno prstenje, kao i haljinica :) zanima me, da li ih ima mozda jos u peacocksu?

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...