четвртак, 4. август 2011.

Nađa Gavrilović "Nivea Angel star" lice!

Maja meseca je u Nišu održan kasting za novo "Nivea i Click" lice. I baš iz našeg grada je i pobednica! Ponosni smo na nju! U žiriju su bili Nenad Radujević, Slađana Tesla i Srđan Šveljo. A bila sam i ja! Još jednom hvala Srđanu, to je bila velika čast za mene. Nađa je bila naš favorit od kad smo je prvi put videli i Srđan joj predviđa sjajnu karijeru, a ja aminujem! Nađa ima samo 15 godina, a već zrači harizmom i talentom. Ona je ove godine upisala gimnaziju, a kasting i osvojeno prvo mesto došli su iznenada. Pored toga što je osvojila vredne nagrade tako što je pobrala sve simpatije i osvojila prvo mesto, dobila je i priliku da bude manekenka na sledećem fashion week-u u Beogradu, kao i da snimi editorijal za magazine JOY. Nađa kaže da se na kasting prijavila iz radoznalosti i da nije imala prevelika očekivanja, budući da nije imala iskustva sa manekenstvom. Pre prijave za “Click” lice nije ni znala da uživa u modeling i da bi to mogao da joj bude hobi. Kada sam je pitala šta misli da je potrebno da bi jedan model bio dobar, rekla nam je da je pored visine i specifične građe potreban i talenat, kao i fotogeničnost. Ipak, kao najvažnije, ona ističe ljubav prema onome što radi. Moda je za nju način života, a ne samo odevna kombinacija. Kaže da je važnije nositi nešto u čemu se osećamo dobro i što nam lepo stoji, nego ono što je u trendu u tom trenutku. Kao svog uzora u modnom svetu ona izdvaja Alesandru Ambrozio, zato što je mlada, uspešna ii ma idealnu građu. Nađa krupnim stepenicama grabi ka vrhu, a ja sam ponosna što je ona baš iz mog grada. Sledi editorijal za JOY! Srđane, hvala na ustupljenim fotografijama!











































FOTOGRAFIJE: MAGAZIN "JOY"

9 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...