уторак, 26. јул 2011.

Pure perfection - Babytuna blog

Znate ono kad ostanete bez teksta kad otkrijete blog sa savršenim fotografijama, a onda ga listate do 6 ujutru? E, ja znam. Moje otkriće godine je blog babytuna.net Ne znam kako se zove devojka, na blogu piše da joj je ime Cobe :) Njeni outfiti, boja kose, predeli u kojima se slika, sve, sve, sve je prosto savršeno. Istog momenta kada pogledate fotografije, osetite nalet inspiracije. Možete je pratiti i preko facebook-a, kako biste bili u toku sa novim postovima - Babytuna. A sada uživajte u predivnim fotografijama!
Do you know the feeling when you find a blog with perfect photos and read it all night? I know it. My new blog crush is babytuna.net blog. I don't know the real name of the girl who is writing it, but she calls herself Cobe :) Her outfits, hair color, places where she takes photos, everything is PERFECT! When you see her blog, you feel the wave of inspiration. You can follow her on Facebook to - Babytuna. And now you can enjoy her photos!











17 коментара:

  1. Ona je stavrno predivna!
    Pratim je odavno, i svaki put me oduševi svojom kreativnošću ;)!

    ОдговориИзбриши
  2. ahaaa. Potpisujem sve sto si napisala. Jelena je sjajna kao i njen blog!

    ОдговориИзбриши
  3. Vjerovala ili ne,juce sam igrom slucaja nasla njen blog i gledala skoro pa sve:-)Divna je!

    ОдговориИзбриши
  4. Ah, da, njen blog je stvarno predivan!
    Uvijek prvo pola sata gledam u kosu, onda sve ostalo...;)

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepa je, vidis zasto te je voodusevila. =)


    http://maramasplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Pratim je vec neko vreme i savrsena je!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26. јул 2011. 20:15

    mnogo dobar blog!:)

    ОдговориИзбриши
  8. ahahaha,i ja sam na nju naletela pre 3 dana,u stvari ona mi je nesto komentarisala,i bila takodje totalno odusevljena blogom!nisam mogla da se zaustavim,xaxxax....jelena nikolic se zove,iz beograda je,i ne znam kako se ne poznajemo,krecemo se umedju istim ljudima

    ОдговориИзбриши
  9. Cobe je sjajna of kors! Jelena Nikolic she is!

    ОдговориИзбриши
  10. tuna nam je odlicna! obozavam ovu njenu sliku sa plaze gde joj leti kosa, fenomenalna je! :)

    ОдговориИзбриши
  11. I ja je pratim, fantasticna je. Fotografije su kao iz modnog magazina, ne mogu da odvojim pogled!

    ОдговориИзбриши
  12. heyhey girl!!! you have a great blog, i follow you now <3333

    lots of love :)

    www.thebeadayse.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...