четвртак, 2. јун 2011.

VOGUE Paris collection autumne/hiver 2012.

Kako je lepo kada čovek ima dobre prijatelje, a još je bolje kada ti prijatelji žive u zemljama koje imaju Vogue. A naročito ako je to Francuska! Moja drugarica Natalija me je siiiilno obradovala kada mi je pre neki dan iz Nanta dosecala novi Vogue collections koji ima sigurno 3 kg. Natalija je uspela da šarmira ljude na aerodromu da joj ne naplate prekoračenje težine kojoj je doprineo časopis! Vogue collections ima sjajnih 346 stranica i ne ispušta se iz ruku. Sa 130 kreatora, 2600 outfita i 1100 aksesoara ovo je najbolji magazin koji sam ikada držala u rukama. Posle uvodne reči Emannuelle Alt, redom stižu revije Dior, Chanel, YSL, Louis Vuitton... Časopis otvara Paris FW, zatim slede Milano, New York i London. Na kraju se nalazi stotinak stranica sa modnim detaljima, cipele od kojih zastaje dah, torbe i sve ono što nas čini damama. Ovo je najbolji poklon koji je drugarica mogla da mi donese. Hvala, N! 
It's so nice when people have good friends, even better when these friends live in countries where Vogue is published. Especially if that country is France! My friend Natalija made me really happy when she brought me new Vogue collections (that weigh 3 kg at least!) from Nantes few days ago. She even managed to charm people who work at the airport, so she didn't pay for an extra weight. Vogue collections have incredible 346 pages which I don't drop from my hands. With 130 creators, 2600 looks, and 1100 accessories this is the best magazine I've ever had! After an introduction of Emmannelle Alt, there are fashion shows of Dior, Chanel, YSL, Louis Vuitton... Paris FW is the magazine opener, then come Milano, New York, London. In the end are about 100 pages with fashion accessories, breathtaking shoes, bags and other things that make us ladies. This is the best possible gift my friend could give me. Thank you, N!













17 коментара:

  1. Aaaa zelim i ja :) Svaka cast drugarici. Miu miu cipelice sa sljokama preeelepe :)

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno super gift. Sad odmah na ubrzani kurs francuskog... kekek

    ОдговориИзбриши
  3. Divno! Znam taj osjećaj! Prijateljica mi studira u Lonodonu, pa me ćesto oznenadi modnim časopisima! :) A ja sretna kao malo dijete! <3 Kiss

    ОдговориИзбриши
  4. strava poklon..bravo za drugaricu! nadam se da znas francuski!

    ОдговориИзбриши
  5. joj te miu miu cipele! zelim taj vogue! aaaaaa

    ОдговориИзбриши
  6. Zelim francuski Vogue :)!
    Drugarica bas zna da izabere poklon :))

    ОдговориИзбриши
  7. MOja Natali je divna. A sto je najbolje, ne moram ni da znam francuski, samo su fotografije u njemu, a ima i prevoda na engleski za ono malo teksta! :)))

    ОдговориИзбриши
  8. treba to sad prouciti :) bravo za drugaricu!

    ОдговориИзбриши
  9. Pa kad devojka zna sta treba da donese... :)
    Svaka cast kako se samo setila toga. A ti sad, uzivaaaaj listajuci i citajuci... :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. To je pravi drug i savrseni poklon!Zelim taj Vogue (ja trenutno citam njemacki i moram da priznam da nisu ni blizu)!Ah te Miu Miu cipele,iz sezone u sezonu me ubijaju:-)
    B.

    ОдговориИзбриши
  11. wooow...divan poklon! pricaj nam, pricaj naaaam...sta sve ima, sta kazuuu.... :))):*

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...