субота, 4. јун 2011.

I present you DIANA VILJEVAC!

Zamršenim putevima interneta počela sam da nailazim na divne ljude i inspirativne stranice. Za oko mi je skoro zapela mlada hrvatska dizajnerka Diana Viljevac. Kontaktirala sam je preko Facebook-a i zamolila da mi kaže nešto o sebi kako bih je predstavila i vama. Dijanini modeli su izvanredni. Moderni, nosivi i u fantastičnim bojama koje odslikavaju trendove za 2011. Znam da će vam se dopasti koliko i meni. Dijana studira modni dizajn i tek je skoro rešila da pokaže svoj rad široj javnosti. Kaže da obožava fotografiju, a da inspiraciju nalazi u uličnoj modi. Njeni modeli su namenjeni mlađoj populaciji, nosivi i zanimljivi. Dijana se široj javnosti predstavila na drugom takmičenju mladih dizajnera Split City Fashion. Kampanja za njenu najnoviju kolekciju je predivna, puna nežnih boja i interesantnih fotografija. Ona zasluge pripisuje fotografu Marku Marinkoviću, a model za kampanju je bila Darinka Ferko.
Through the complicated paths of internet I have found many interesting people and sites. Recently, I was surprised with a beautiful collection and work of a young Croatian designer Diana Viljevac. I contacted her on a Facebook and asked her to introduce herself to my readers. Her models are chic and trendy. You can wear them anytime you want, they are great for every occasion. I know you'll like them the way I do. Diana is a student of fashion design and she has recently decided to show her work to the masses. She adores photography and finds inspiration in street style. The campaign for her new collection is gorgeous, with lots of colors and interesting photos. The photographer was Marko Marinkovic and the model is Darinka Ferko.
Diana Viljevac


























22 коментара:

  1. Odlicne su i fotografije i modeli!Odlicno otkrice:)

    ОдговориИзбриши
  2. Fotke su odlične, kao i stvari, od kojih bih neke vrlo rado vidjela u svom ormaru! :)
    Tnx for sharing!

    ОдговориИзбриши
  3. Super mi je ona! Bila mi je totalno otkriće, a nova kampanja je izvanredna!

    ОдговориИзбриши
  4. slike su divne! sve u kompletu izgleda zaista odlično! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Katalog je divno uradjen!
    Dopada mi se Dijanin odabir kolorita!
    A tebi hvala na divnim komntarima na mom blogu!
    http://andgodmadefashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман4. јун 2011. 12:15

    Sve je lepo, ali mi je favorit kombinacija na poslednjoj slici - divno!

    ОдговориИзбриши
  7. Fenomenalno otkrice :)!
    Ima prelepih komada, fotke su sjajne ! :D

    ОдговориИзбриши
  8. Savrseno! :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Prekrasna mi je ona puderasta naguzvana suknja! xD

    ОдговориИзбриши
  10. wow, odusevljena sam! Hvala sto si nas upoznala sa njom!:)

    ОдговориИзбриши
  11. Diana je meni krasna i volim njene radove, jako mi je žao što htvati to neznaju cijeniti nego veličamo kretene i fejkere, a ovaj kvalitet ostaje u magli. velika šteta -.-

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...