недеља, 3. април 2011.

WHITE!

Uz plavo nebo nebo ništa ne ide bolje od bele boje! Već smo videli da je pored color blocka, džungle na asfaltu i još nekih trendova, bela kraljica proleća. Niko je nije izostavio na revijama, a ide od običnih majica, do haljina koje liče na venčanice (D&G). Izdvojila sam jedno malo brdo fotografija, pa me zanima koji se komad vama najviše sviđa.
The combination of blue sky and white clothes is best for me! We have already seen that white is a must have for this spring season, with color block and jungle motives. There are T-shirts, skirts, shirts, dresses, pants... Everything! Which one is your favorite?







































I za kraj, sada već čuvene 3 naslovne strane VOGUE-a sa istim belim D&G haljinama.
Last but not least, 3 Vogue covers with the same D&G dress.



22 коментара:

  1. Druga slika moj favorit i naslovne strane su extra :)

    ОдговориИзбриши
  2. a meni je 8. favorit :D
    obozavam belu boju, pogotovo sad za prolece <3
    beauty-jelena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam belo, od glave do pete, sa malo nekih nude nijansi i savršeno, proleće može da počne:)

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam belu,kad se dobije nalo bojica..nejlepsa boja:)

    ОдговориИзбриши
  5. bele cipe i bela torba!:)

    ОдговориИзбриши
  6. ja nikada nisam volela belo, podsećala me je na venčanice, a njih baš ne volim! ipak u poslednje vreme hvatam sebe sve češće da težim da nosim belo..naravno sa nekim detaljima u boji!

    ОдговориИзбриши
  7. obozavam belo! cipele ne toliko ali garderobu i torbe o da!!!

    ОдговориИзбриши
  8. super! abbey lee rastura, kao i uvek :)
    ali ovo sa zelenom suknjom - vrh!

    ОдговориИзбриши
  9. Svako ljeto kažem da neću bijelo nositi ali ga ipak nosim :)))

    ОдговориИзбриши
  10. Druga i treca i kupaci! A ova haljina sa naslovnih strana je preeelepaaa i najlepse je nosi Gisele, iako ona meni nije nista posebno. :)

    ОдговориИзбриши
  11. I love total white too, especially lace pieces!

    ♥♥♥
    Froso from Style Nirvana

    ОдговориИзбриши
  12. total white is so sophisticated never can go wrong with it! xx great post

    ОдговориИзбриши
  13. Bravo! Nije loše malo se vratiti pročišćujućim (ne)bojama u ovom procvatu šarenog proleća... :) Inspirativan post - sada mi se nosi white jeans!
    p.s. Super blog btw!

    ОдговориИзбриши
  14. Ne zovu me bezveze Trendy White ;)))
    Odlican post draga! <3

    ОдговориИзбриши
  15. Mojata omilena boja sekoe leto! Vo kombinacija so tirkiz e sovrsenstvo :P

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...