понедељак, 4. април 2011.

Katie Holmes as Jackie Kennedy

Vogue na svom sajtu komentariše izbor Katie Holmes za ulogu prelepe Jackie Kennedy u serijalu „The Kennedy's“ (prva epizoda je prikazana sinoć u Americi). Oni su uočili mnoge sličnosti između ove dve dame i smatraju da je izbor glumice odličan. Kao njihove sličnosti navode stil oblačenja, obe su elegantne i ženstvene, muževi su im moćni muškarci. I obe se kriju iza ogromnih naočara, kada su okružene paparacima. U seriji, Katie nosi kostime koje je napravio dizajner Chris Haragdon, a oni su replika garderobe kakvu je nosila prva dama Amerike. To su elegantni kompleti, bele košulje i večernje haljine, stvari koje ove dve dame čine još sličnijim. Vogovci kažu da nakon nekoliko minuta gledanja, zaboravite da ne gledate pravu Jackie. Dok ne budemo našli način da dođemo do serije, evo nekoliko fotografija na kojima se njih dve porede.
On Vogue’s site, I found a text about a new series in USA. The show’s name is “The Kennedy’s” and it’s about their lives. The main role of Jackie is taken by beautiful Katie Holmes. People from Vogue noticed that Jackie and Katie have many similarities. Both of them are beautiful, have powerful husbands and love fashion. And they both hide themselves behind a big pair of shades when surrounded by paparazzi. Holmes’s wardrobe for the show, created by costume designer Chris Haragdon, includes pieces that are almost exact replicas of the former first lady’s : smart suits, crisp white shirts, and elegant evening dresses. Vogue people said that after a few minutes into the show you forget you’re not watching the real life Jackie. So, until we find a way to watch the series, here are the photos of these two gorgeous women.







17 коментара:

  1. uuuuuuh, fantastične su mi slike. Meni je ona bas nekako draga. posebno od texta koji je Grazia objavila pre neki mesec. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. meni je katie nesto antipaticna, izgleda mi kao osoba koja nema svoje ja, nemam pojma, nekako ona i tom mi nisu zanimljivi ni malo! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Fenomenalan post!
    Ima sličnosti, ali gđa Kennedy je ipak unique ;)!

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je Tom najantipaticniji stvor! Ali mozda ona ne moze da zablista pored njega, deluje da ima potencijala :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super je, i verujem da je dobro odradila posao, al je ne volim bas nesto, ima to nesto sto me odbija :P :)

    ОдговориИзбриши
  6. Iako na ovim slikama mogu da uočim neke sličnosti, nije mi ona pravi izbor za tu ulogu. Malo me idu na živce Katie i Tom!

    ОдговориИзбриши
  7. i ja iskreno mislim da nema bolje glumice za ovu ulogu! oduvek mi je i licila na jackie :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ne volim ju ali mislim da je za ovu ulogu pogođena!

    ОдговориИзбриши
  9. kako su slicneee :D moram pogledati da li na netu ima ta epizoda da je odgledam, bas me zanima kakva je :D
    http://beauty-jelena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Joj, sto je ja ne volim....
    Nikako mi se ne svidja :(

    ОдговориИзбриши
  11. I love your blog, so I awarded you with the Versatile blogger award. check my blog :)

    http://ketiscloset.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Jao,ona mi je nekako mutava i antipaticna,a mozda je to zbog toga sto je udata za Toma,a njega bas ne volim!... Hmmm,uglavnom pun je pogodak za ovu ulogu,bas lice!!!

    xoxo

    http://blondeglamourama.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Dzeki obozavam, i bas mi se gleda serija, ja sam mislila da je bila zabranjena... Dobro su iskopirali njen stil!:)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...