понедељак, 28. фебруар 2011.

Today's speciality - Gorgeous Andjelija Vujovic


Na današnjem meniju je predivna Anđelija Vujović. Recept je prost: mnooogo lepote, oooogroman šarm, puuuuno "simpatičnosti", lude boje kose i bezbroj lakova za nokte. Mene je, malo je reći, oduševila. A sigurna sam da će i vas. 

Ja: Tvoj život je uzbudljiva mešavina različitih gradova, kontinenata... Sigurno imaš puno zanimljivih priča. Koja tačka na svetu ti najviše prija, gde se osećaš kao da tu pripadaš?
Anđelija: Najviše mi prija Japan, jer to je zemlja u kojoj osećam najveći duševni mir. Uprkos tome što se ponekad pored mene na pešačkom prelazu tiska nekoliko stotina ljudi, ja se uvek tamo osećam bezbedno i spokojno. Zemlja u kojoj se osećam kao da pripadam je Grčka. Već 30 godina za redom letujem tamo. Za Grčku me vežu svi najdivniji momenti iz detinjstva, obožavam grčku hranu, more, noćni život. Kad god odem tamo, osećam se kao da sam se vratila kući.

Ja: Iako si radila mnogo modnih revija i kampanja, ostala si dosledna stilu koji nije nimalo uobičajen. Kako biraš šta ćeš obući i koje stilove voliš da kombinuješ?
Anđelija: Sve je stvar trenutne inspiracije, raspoloženja i životnog perioda. Moj stil se kroz godine menjao. Mogu da kažem i da nije baš bio strogo definisan kroz osnovnu i srednju školu. Ali ono što je uvek bilo prisutno to je bila fascinacija mračnim filmovima, stripovima, superherojima. Otud su komando čizme i martinke bile uvek prisutne u mom odevanju, takođe i kožne jakne, maskirne pantalone, fajerka i vijetnamka. I to se nije promenilo do dan danas. To su i dalje glavni elementi mog stila, ali sve ostalo se često menja. Nekad sam raspoložena za boje, nekad mesecima nosim samo crnu i sivu. Volim da menjam stilove, a u poslednje vreme najbolje se osećam u glam rock fazonu. To je sve ono što sam nosila u osnovnoj i srednjoj, ali sređenije i glamuroznije. To je stil koji sam u potpunosti “ja”, a jedini stil koji mi nikako ne odgovara je hippie/boho stil. Ne vidim sebe u cvetnim dezenima nikako. To je previše slatkasto za mene. Ja volim moćne odevne komade.

Ja: Od skoro znamo da si pasionirani kolekcionar lakova za nokte. Možeš li da izdvojiš omiljeni? Kada bi sama kreirala jedan, koje boje bi bio?
Anđelija: Iako najčešće koristim crni lak za nokte, moj omiljeni lak nije nimalo crn i mračan. Naprotiv, to je najveseliji lak koji posedujem. Zove se Merry Midnight, deo je jedne od OPI-jevih Holiday kolekcija. Dok nisam taj lak namazala na nokte, nisam razumela žene koje su izjavljivale da bukvalno ne mogu da prestanu da zure u svoje nokte. A onda se meni to dogodilo. Toliko sam zurila u njih, da sam morala da ga skinem, jer nisam mogla lepo da učim (bila sam u sred spremanja ispita). To je predivna tamno ljubičasta boja, sa sitnim srebrnim mikro šljokicama, sa plavim malo većim šljokicama i crvenim velikim šljokicama. Kad gledam svoje nokte, zamišljam novogodišnju zurku, kroz prozor provejavaju srebrnkasto-bele pahulje, po sobi lete plave konfete i pije se crveno vino! Očarana sam njime, jer inače obožavam novogodišnje praznike i zimu. Kada bih sama kreirala lak, bio bi crn sa zelenim sedefom. Takav još nemam.

Ja: Možeš li da nam ispričaš neku anegdotu sa revije ili snimanja? Šta ti je bio najteži zadatak?
Anđelija: Na revijama često zasmejavamo jedni druge tako što pravimo face, da bi se neko nasmejao pred publikom, jer se to ne sme. A najteži zadatak su bila snimanja na -10 stepeni, u sred zime u Japanu, a ja stojim u sred parka, modra od hladnoće, obučena u letnju kolekciju i kupaće kostime. Tresem se kao prut, presvlačim se iza nekog žbuna, i treba da smirim telo koje se trese da bi izgledalo kao da mi je lepo. I tako 8 sati, bez pauze. Manekenski posao izgleda lagan, ali je često vrlo težak.
Ja: Da li pratis modne blogove? Mislis li da je moda u Srbiji porasla na visi nivo pojavom blogova?
Anđelija: Pratim par blogova od skoro, najčešće tvoj i Frashion by Marina. Oba su mi divna i za pohvalu! Mislim da su blogovi vrlo bitni za modu, I da će se svakako kroz njih srpska moda izdići na viši nivo. Blogovi su sada dostupni svakome kroz internet, i mladi najzad imaju mnogo načina da saznaju šta je to što se nosi i šta je sada “in”. Automatski će se okretati novim, pravim uzorima, jer će im srpska moda i svi naši talentovani kreatori, biti mnogo bliži. Internet je sada glavni i najbolji način da se stvari plasiraju kupcu. Stvari se polako menjaju, i srećna sam zbog toga. Mladi sada imaju nove uzore, za to je delom zaslužan i internet, jer je sve što je moderno u svetu, sada dostupno i našoj omladini. Tako da podržavam blogove iz sve snage.

Ja: Na sajtu Urbanlook proglašena si modnom ikonom. Koliko ti znači ta nagrada, obzirom da si je dobila od običnih ljudi, čitaoca?
Anđelija: Ta nagrada mi upravo zbog toga najviše i znači! Ja se stvarno oblačim za svoju dušu, i nikad ne razmišljam o tome šta će drugi ljudi reći o tome. Ali svakako je divna stvar kada od drugih dobiješ nagradu za svoju kreativnost. Iza mene ne stoji stilista, kao ni iza mnogih devojaka kod nas koje imaju svoj izgradjeni stil. Iskreno sam zahvalna svima koji u mom stilu vide moju kreativnost, kojima se to dopada, i koji su glasali za mene da dobijem ovu lepu nagradu.

Ja: Jedan "Anđelijski" savet devojkama koje žele da budu označene kao modni znalci.
Anđelija: Moj savet je da budete svesne da niko nije savršen, i da se ne opterećujete ako niste neki veliki modni znalci. Postoji million izvora informacija na koje se uvek možete osloniti. Sada je kod nas prisutan veliki broj inostranih modnih časopisa, Fashion TV, naši modni časopisi, modni blogovi…Inspiraciju tražite u njima, ili u osobama koje vam se dopadaju. Ne morate usvojiti u potpunosti nečiji predlog ili stil. Jednostavno nađite neki detalj koji vam se dopada, i dodajte ga svom stilu. Svako od nas ipak najbolje zna u čemu se najbolje oseća. 

18 коментара:

  1. KLAP KLAP anci za intervju! andjelija je pravi andjeo! obozavam je:)

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo za intervjuuu!:) Anđelija je predivna zaista!:) bravo za obe :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo za intevju...Andjelija mi je sinonim za pravu urbanu devojku..:)

    ОдговориИзбриши
  4. Haaaa, Andjelija srce plavo.
    prepoznala sam odmah ljubav prema lakovima za nokte koja nas veze...
    poljubac za obe!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala vam, devojke. Mnogo mi znaci! Marina, ljubim te.

    ОдговориИзбриши
  6. Extra!:) Ona mi je tako divna, volim je!:) Bravooo Ana:))

    ОдговориИзбриши
  7. Hi dear!
    I'm a new follower, like your blog!
    Love
    Lala

    www.fashionistawearsCHANEL.com

    ОдговориИзбриши
  8. Jeste, predivna je! Jelo, i jaaaa! Mnogo mi se dopalo ono za lakove, kao i ovaj odgovor da nije mogla da uci jer je buljila u lak, pa je morala da ga skine. Fenomenalna je!

    ОдговориИзбриши
  9. Super je devojka stvarno, modni kameleon, i konstantno na vrhu!

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala vam mnogo, znaci mi kao i uvek. Narocito sto vam se svidjaju pitanja :****

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...