петак, 18. фебруар 2011.

New Britney!


Posle mnogo priča i nagađanja kakav će biti novi Britnin spot, on je napokon tu. "Hold it against me" je prikazan premijerno jutros i već ima bezbroj kritika. Neke od njih su da je Britney kopirala švedsku pevačicu Robyn koja je u svom spotu imala haljinu od providnih cevčica, da je iskoristila lik iz igrice Mortal Kombat, kao i da je kopirala Madonu koja se borila protiv same sebe u "Die another day". Zameraju joj i mnogo reklama u spotu. Naime, ona reklamira svoj parfem, jedan sajt, Sony i još dosta toga. Režiser spota je Jonas Akerlund, koji je sarađivao sa Lady Gagom, Beyonce i Madonnom. 
After many rumors and speculations about Britney's new video, it is finally out. "Hold it against me" was premiered this morning and it has already many critics. Some of them are that Britney has copied Robyn's dress with clear tubes, that she used a character from the game Mortal Kombat and that she copied Madonna's fight with herself from the video "Die another day". Critics also say that she has many commercials in her video. For example, there is her new fragrance, one web site and Sony. The director of the video is Jonas Akerlund, known for his collaboration with Lady Gaga, Beyonce and Madonna.




9 коментара:

  1. pjesma mi i nije neka, ali je ona super i spot je odlična ;) neka se vratila baš je zadnjih dana stalno sluša, ne znam šta mi je kekeke

    ОдговориИзбриши
  2. Welcome back B. kakva god bila! A mogla je i bolje...I ove gde se 2 ribe bore, toliko se vidi da nijedna od njih nije ona, da je smesno...Pesma mi je bolja od spota...Toliko!:)

    ОдговориИзбриши
  3. I love the song, but not a huge fan of the video! Love your blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Volim comeback-ove, a pogotov onih koji su bili potpuno otpisani(poput nje) tako da apaluz za Britney!:)

    ОдговориИзбриши
  5. Mene Britney asocira na detinjstvo i zato je volim :) Spot je stvarno malo glup-glup, ali lepo je sto se vratila :)

    ОдговориИзбриши
  6. Huh, mora da sam ostarila kad ne kapiram sta su hteli da kazu ovim spotom :) Jedno govori spot, a drugo pesma...
    Pesma je ok, hitic, ok mi je da je cujem na radiju.

    ОдговориИзбриши
  7. aa danas nas samo zapljuskuju sa B. :) heheh...videla spot, za sada nemam reakcije, videcemo dal cu poceti da pevusim uskoro ili ne... :)

    ОдговориИзбриши
  8. Skoro svi dele isto misljenje, pesma nije losa, spot jeste :) Bar po ovim komentarima.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...