субота, 26. фебруар 2011.

I recommend you... Burlesque!


Sinoć sam napokon odgledala "Burleque" i mnogo mi se dopao. Mnogi koji su ga gledali su mi rekli da je dobar i stvarno ga vredi pogledati. Priča ide ovako... Mlada devojka sa jakim glasom dolazi iz male Ajove u veliki L.A. da promeni život. Tada dolazi do specifičnog lokala bez prozora u kome pronalazi čudan i fascinantan svet burleque na čelu sa zanimljivom gazdaricom. Film obiluje pesmama, plesom i zanimljivim likovima. Fantastičan glas Christine Aguilere oborio me je sa nogu po milioniti put, a i Cher je imala svoj veliki comeback. Ovo je film za sve one koji, kao i ja, vole mjuzikle i koji su uživali gledajući "Chicago" i "Nine". Napišite mi utiske kada ga pogledate :)
Last night I have finally watched the movie "Burleque" and I loved it. Many of my friends who watched the movie before me told me that it's worth watching and now, I agree! The story is about a young girl with strong voice who comes from Iowa to L.A to find her place under the stars. There she finds a club with hidden world of burlesque. Great songs, interesting choreography and two divas like Christina Aguilera and Cher can't be bad :) This is the movie for those who love musicals like "Chicago" and "Nine"... Tell me your impressions if you decide to watch this movie :)



13 коментара:

  1. jedva čekam da ga idem pogledati, pikiram ga od početka januara :)

    ОдговориИзбриши
  2. watched it twice already and would do it again. love it!

    ОдговориИзбриши
  3. Ahahahahha, 'ladno i ja sutra pisem o ovome (doduse sad mozda i nema potrebe ;) ), gledala je preksinoc u tucku xD I mnooogo mi se svideo film, isto kao i Chicago i Nine kad smo vec kod toga :)))

    ОдговориИзбриши
  4. @Dino, hajde, neces se pokajati :)
    @Ludmila, I will watch it again with my sister, too :)
    @Venoma, pa pisi, sta ima veze :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam nešto oduševljena koliko su ga hvalili. Ali Cher mi je divna!:)

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam mjuzikle, moram da gledam :)inace divan ti je blog, redovno ga citam, iako nisam iz blogosveta :D

    ОдговориИзбриши
  7. Gledala i predlozila ga na blogu :):) Svidio mi se jako!

    ОдговориИзбриши
  8. gledala ga i nisam nesto odusevljena.. nije los, ali kako sam ga gledala kuci, prekidala sam ga milion puta, nesto mi nije drzao paznju i jaaaako dugo traje.. ali tematika je odlicna, glumci jos bolji a cipele savrsene :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Anonimna, hvala sto me pratis :))) Minni, ne mogu da verujem :)

    ОдговориИзбриши
  10. Baš sam večeras razmišljala da pogledam taj film, ali sam se u međuvremenu predomislila i odlučila za film "Hachiko: A Dog's Story". Moram priznati da nisam zažalila! Hvala na preporucu, sledeći flim koji budem gledala biće Burlesque. ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam taj film odavno htela da gledam, ali sam odustala. Mozda ja njega budem pogledala. Hvala i tebi na preporuci :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...