недеља, 9. јануар 2011.

Cartoon fashion designers

Oduvek sam uživala u Diznijevim produktima, bilo da su crtani filmovi, bilo da su zabavnici. Lunjala sam po internetu i našla aprilski broj španskog ELLE-a, u kome su najpoznatiji svetski dizajneri prikazani kao Diznijevi junaci. Možda su neki ovo već videli, ali za one koji nisu, ja sam tu :) Meni se mnogo sviđaju, a vama?
Karl Lagerfeld
Donatella Versace
Jean Paul Gaultier
Marc Jacobs
Sonia and Nathalie Rykiel
Alber Elbez
Dolce and Gabbana
John Galliano

12 коментара:

  1. Ajme, genijalno mi je ovo, veliki sam Disney-ev fan (starog Disney-a) i oduševljena sam ovom interpretacijom ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Svi su odlichni osim Marca. Steta, mozda su ga mogli prikazati za nijansu verodostojnije..prepoznaje se samo po suknji. Ostali su fantastichni!
    Bravo za ideju! Bravo za post! :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...