среда, 15. децембар 2010.

Shopping report + novogodišnji poklon + novi lakići :)

Pre malo više od nedelju dana mami je iznenada istrčao službeni put, pa smo išli svi, tata, ona, sestra i ja. U pitanju je bio Beograd, divno smo se proveli. Kupila sam nekoliko stvari u koje sam se zaljubila u brzinskom obilasku Delta citija. Da li se i vama sviđaju?
Kaputić/jaknica - New Yorker (oko 3500din., bio je 6000)
Farmerice - Stradivarius (1990din.)
Bluzica - New Yorker (ako se ne varam oko 900din.)
"Samo meni se sviđaju" cipeliške - New Yorker (1200din.)
Cipele - New Yorker (2800din.)

                                  +
Novogodišnji poklon od Marjana. Mislim, ja sam ga poželela, a on mi ga je kupio.
Terranova džemper (1500 din.)

                                  +
2 nova lakićka za nokte.
1.Essence br.30.,2.Avon Peppermint leaf

8 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...