понедељак, 18. октобар 2010.

Shoes!!!!!!!!!! Autumn/winter 2010/2011

Ovo mi je 3. post danas, ali ne mogu da odolim!!!!!!! Pošto je dan ovako divan (malo sutra), šta mi drugo preostaje nego da lutam internetom. Ha, u stvari, danas je Marjanu (my boyfriend) i meni prva godišnjica (jeeeee) i treba da se spremam za romantičnu večeru (ah), ali moram i da nađem inspiraciju. Iiiii, evo jeeee! Obratite pažnju na ove sveeeeeee najdivnije cipele u ovom momentu, na svetu! Sve, sve mi se sviđaju. Naravno, kao i uvek, prva slika mi je favorit (u ovom slučaju i 2.), a dalje idem nekim random izborom.

2 коментара:

  1. meni su ove sezone pregrube cipele.. ja sam od onih mashnica, trakica devojchica
    mada bih rado pruzila topli dom rodarte cipelicama :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su one bas grube :) Nego, kad iskombinujes sa necim neznim, bude super. Ma, mogu samo da sanjam, a u snovima je sve dozvoljeno :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...