понедељак, 4. октобар 2010.

Novi "Twilight" vampiri!

Približava se početak snimanja četvrtog dela sage "Twilight", a producenti rade prekovremeno da bi popunili mesta za nove uloge. Najvažniji novi lik je Renesmee Cullen, Edvardova i Bellina ćerka i ona najviše zanima fanove širom sveta. 4. deo filma biće prikazan u dva dela, zbog dužine trajanja. Ne znam tačno ko je koju ulogu dobio, ali tu informaciju možete naći na imdb.com :) Da vidimo nove vampire.
                          Prvo Renesmee


2 коментара:

  1. 4. deo filma ide u dva dela da bi nam uzeli vise para po mom skromnom misljenju xD I ja sam fan, uglavnom Jackob-ov, a ove ostale ekipe tu i tamo ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ma, ja ga ne placam, skidam preko torrenta, tako da mogu i na 6 delova da ga podele :) Ja sam Edvardov :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...