недеља, 17. октобар 2010.

Lebanese fashion designers

Moja drugarica Aleksandra predložila mi je da na blog stavim nešto o libanskim modnim dizajnerima. I stvarno, kada sam proguglovala, oduševila sam se. Zuhaira Murada, recimo, znam odaaaavno, sećam se da sam bila bolesna mesec dana i da sam gledala njegovu reviju. Tih pola sata sam zaboravila da mi nije dobro. Libanci kažu da kod njih ekonomska kriza nije stigla do mode, a to se i vidi po raskošu koji pružaju u radu i na revijama. A ako znate još neke zanimljive, recite da ih dodam u post. Ovo mi je izbor za sada.

                                                                   ZUHAIR MURAD





                                                                         ELIE SAAB




                                                                     BASIL SODA




                                                                   ABED MAHFOUZ

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...