уторак, 26. октобар 2010.

ELLE premium

Posle 2 dana jurnjave po gradu, napokon sam kupila Elle. Od prošlog meseca, kada sam počela da ga kupujem (stvarno mi nije jasno zbog čega to ranije nisam radila, ali volela sam Cosmo i JOY), totalno sam se zaljubila u njega. A novembarsko izdanje oduzima dah. Čim sam ga uzela u ruke, znala sam da je izvanredan broj. Težak je bar pola kilograma (što se mene tiče i više, secala sam ga kroz grad 2 sata), korice su od fenomenalnog tvrdog papira, a sadržaj štedim. Ipak imam mesec dana, moram da čitam polako. Ono što se vidi na prvi pogled je da je uložen ogroman trud, intervjuisani su ljudi koji mnogo vrede u Srbiji, a editorijali su fantastični. Ko nije nabavio primerak, savetujem da odmah to učini. Evo nekih fotografija.

3 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...