субота, 9. октобар 2010.

Dan kada sam upoznala Severinu!

Danas, juče, kako god da ga nazovem, bio je moj dan S! Od ujutru do uveče, samo Severina. Kakav lep dan! Od ranog jutra imala sam tremu. Ipak, ne viđam Severinu svakog dana. Za intervju sam dobila samo termin kada treba da odem tamo gde ona dolazi i ništa više. Ostalo je bilo na meni. Međutim, znala sam da me neće razočarati, ne znam kako, ali znala sam. Kasno popodne otišla sam sa kolegom na zakazano mesto. Iako smo čekali sat vremena, meni uopšte nije bilo teško. A onda sam je videla. Pojavila se u predivnoj haljini i velikim naočarima za sunce. Ni po čemu se nije razlikovala od bilo koje druge devojke na ulici, a opet je bila itekako posebna. Kada je skinula naočare, ispod njih su se pojavile prelepe, živahne oči, kao da je još uvek dete. Sa veselim osmehom pozdravila je sve i otišla na zakazani prijem. Tamo je govorila o svojim humanitarnim akcijama. Obećala je da će na proleće održati koncert za žene žrtve nasilja u Nišu. Skidam kapu, svaka čast! Kada je završila sve zvanične obaveze, mogla sam da sednem na pola metra od nje i da napokon razgovaram sa ženom kojoj sam se toliko divila. Do sada sam mislila da je velika, ali od danas znam da je najveća. Odgovarala je na moja pitanja sa smirenošću nekoga ko zaslužuje epitet najveće zvezde. Smejala se, zahvaljivala obožavaocima na podršci i obećala odličan provod na koncertu. Bilo mi je teško da se odvojim od nje, mogla sam da je gledam i slušam još tri dana, minimum. Ali dobro, još malo je ostalo do koncerta. Već na ulazu u diskoteku znala sam da ovo veče ni za koga neće biti obično. Ljudi su stajali jedni drugima na glavama, jedva se disalo, ali svi smo znali da će vredeti. A onda je, tačno na vreme, na scenu izašla Lola. Nije plesala polugola, niti plakala za momcima, jednostavno nas je sve opčinila. Atmosferu ne želim da opisujem jer je to nemoguće. Zvuči kao kliše, ali tako je. Ova prelepa žena, koja ima 38 godina (daaaa, 38, je l’ verujete) skakala je sve vreme kao da joj je 19. Publika je sa oduševljenjem igrala puna 2 sata. Ja sam imala utisak da je koncert trajao 5 minuta, stvarno nisam htela kraj. Uz pesme sa svojih albuma, Seve je oduševljenoj publici otpevala i „Nišku banju“. Kada je istrošila sve pesme i rekla da ih nema više jer je mlada pevačica, napustila je binu. Ne znam ko je više oduševljen, ona, jer nije očekivala takvu publiku, ili mi koji smo očekivali takvu nju. Možda sam je previše nahvalila, ali razumite me. Pre 15 minuta sam se vratila i još uvek sam pod utiscima. A verujte mi, nema ko ne bi bio.

2 коментара:

  1. Severini svaka cast, sa svojih 38 godina izgleda savrseno!!!
    Ne slusam njenu muziku, nisam fan, ali mora se priznati da je prava pojava :)
    Inace, bas mi je drago sto si upoznala osobu kojoj se divis i ciji rad pratis i cenis :D i bravo za tebe sto si normalno razgovarala s njom :D
    Kada sam ja, prosle godine, imala priliku da popricam sa Marchelom zanemela sam, unervozila se maksimalno i uspela samo da zatrazim da mi potpise knjigu xD Haos!

    ОдговориИзбриши
  2. Cuti, bilo mi je tesko da budem pribrana. Nego, da je u pitanju bio Tose Proeski, ne bih mogla jednu recenicu da sastavim. Jedva sam pricala sa njim ovako, a pred kamerama ne bih mogla. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...