петак, 15. октобар 2010.

Beautiful wedding dresses

Oduvek sam obožavala da gledam venčanice po radnjama. Ukus mi je, doduše, varirao. Prvo sam volela višeslojne, oooogromne haljine, a sada mi se sviđaju jednostavne. Moja mama je na venčanju bila u belim pantalonama i sakou. Kad sam bila mala bila sam zgrožena tom kombinacijom jer nije bila po mom kičastom ukusu :) A sada sve više razmišljam da to i ja uradim, ipak je stvarno najzgodnije. A možda prvo haljina, a posle to. I onako se svi presvlače, to je sada trend. Nego, trčim ja pred rudu, nisam ni blizu udaje, ali ko može da mi zabrani da maštam :) A kad vidim ove venčanice, kako da im odolim. U pitanju su španski dizajneri, a prva venčanica mi je apsolutni favorit!

                           Novia D'Art

                         Hannibal Laguna

                         Jesus Del Pozo

                           Jesus Peiro

                           Juanjo Oliva

                            Pronovias




3 коментара:

  1. ja cu na kraju da se udam samo da bih nosila neku prepredivnu pufnastopenastu venchanicu. onako sve sa skupocenom svilom&tilom. A la Saab, Wang ili Dior.
    #DizemKredit ::))

    ОдговориИзбриши
  2. Pa nije los razlog za udaju, moram da priznam :P

    ОдговориИзбриши
  3. Excellent article. Keep posting such kind of information
    on your page. Im really impressed by your site.
    Hello there, You have done a fantastic job. I'll certainly digg it and in my opinion suggest to my friends. I am confident they'll be benefited from this website.
    my site :: photo decals

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...